Кошик
73 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Системи освітлення
Контакти
Прожектор-UAОлена
вул. Миколайчука, 13А, Київ, Україна
+380 (95) 639-11-66
+380 (97) 639-11-66
+380 (97) 639-11-66+380 (97) 639-11-66
Мапа

Світлодіодне освітлення в торгівлі - збільшуємо продажу

Світлодіодне освітлення в торгівлі - збільшуємо продажу

Як правильний світло збільшує продажі в ритейлі

 

Пройшли часи, коли не треба було замислюватися про те, як продати товар. Думали де його взяти. Тепер, коли йде боротьба за кожного клієнта, доводиться приділяти увагу будь-якої можливості представити товар у вигідному світлі. В даному виразі слово «світло» перестає бути метафорою. Саме правильне освітлення дозволяє збільшити продажу від 10 до 25 відсотків. Давайте розбиратися, як це працює.

 

 

Як схопити покупця за комір

 

Європейські фірми, які традиційно йдуть попереду нас в питаннях маркетингу, за результатами своїх досліджень прийшли до висновку, що перехожий зупиняє свій погляд на вітрину магазину протягом 3 – 5 секунд. Як ви думаєте, що він може розглянути за цей час? Тільки загальну картинку, тільки спіймати неясне враження. Завдання вітрини – зупинити його і примусити зайти в магазин. Головним і вирішальним чинником у створенні картинки, звичайно ж, є світло.

Нові воістину фантастичні можливості для світлового оформлення з'явилися з виходом на ринок світлодіодного освітлення. Давайте подивимося на його переваги:

  • майже десятиразова економія електроенергії;
  • п'ятдесятикратний (!!!) термін служби світильників;
  • необмежені можливості керування спектром освітлення;
  • можливості програмування сценаріїв освітлення і управління ним на відстані.

Це дуже коротко і тільки про самому головному. Перераховані вище переваги тягнуть за собою цілий ланцюг сприятливих факторів. Так, термін служби світлодіодних приладів близько 50 тисяч годин (близько дев'яти років роботи) дозволяє заощадити на технічному персоналі 90% фонду заробітної плати. Плюс економія у вартості замінних ламп. Звичайно, світлодіодна лампа коштує дорожче, ніж лампа розжарювання, але ламп розжарювання доведеться купити 50 штук (термін служби лампи розжарювання близько 1000 годин).

Справедливості заради, слід згадати і про можливості керування яскравістю світла (діммірованіі) як за часом, так і по зонах. Магазини мають свої особливості часу максимального припливу покупців. У цей час можна включати «ілюмінацію» на повну, значно зменшуючи яскравість освітлення під час мінімального потоку покупців.

 

Особливості продуктового сегменту

 

В продуктовому сегменті виявилася ще одна чудова особливість світлодіодного освітлення – це можливість підвищувати рівень продажів за рахунок спеціального освітлення продуктів. Ми не маємо можливості ні помацати, ні понюхати продукти, що лежать у вітринах. Ми оцінюємо їх очима, ми оцінюємо їх за зовнішнім виглядом.

Відразу скажемо, що відповідне освітлення збільшує продажі продуктів на 10%. Додайте до цього 4% додатково проданих продуктів, які, не маючи спеціального освітлення, просто пішли б у відходи. Під правильно підібраним спектром освітлення м'ясо довше зберігає апетитний рожевий колір. Томати здаються більш зрілими і соковитими у світлі червоних світлодіодів. Спеціальна серія світлодіодів створена для хліба та випічки. В їх жовто – золотистому світлі йде на 8% більше випічки.

 

Не забудьте про деталі

 

Немає межі вдосконаленню. Слідом за дослідженнями найкращих спектрів для освітлення продуктів прийшли дослідження про вплив освітлення на різні психотипи людей. Були створені сотні сценаріїв освітлення товарів. Для їх створення застосували методику комбінування шести головних параметрів освітлення:

  • колірна температура;

  • освітленість;
  • розподіл фонового і акцентного світла;
  • розподіл форми діаграми спрямованості;
  • контраст за яскравістю;
  • контрастність по колірній температурі.

За результатами дослідження вдалося виділити три основні групи людей. В першу групу увійшли спокійні, врівноважені люди. Найбільший інтерес вони проявили до товарів, освітленим рівномірним вертикальним освітленням з загальним рівнем 800 лк і колірною температурою 3000К.

Другу групу склали активні люди, умовно названі авантюристами. Їх погляд найчастіше зупинявся на ділянках акцентованого освітлення з високим рівнем контрастності. При цьому загальний рівень був у межах 500 лк освітленість з колірною температурою 4000К.

У третю групу об'єднали людей під умовною назвою «керівники». Це люди, які звикли думати і відповідати не тільки за себе, але і за ввірену їм колектив. Вони віддали перевагу вітрин з яскравим загальним освітленням 1200 лк і колірною температурою 4000К при повній відсутності світильників з вузьким пучком світла.

Як ви вже, напевно, зрозуміли, створено новий розділ у науці маркетингу. Цей розділ допомагає збільшувати продажі за рахунок правильно підібраного світла. Головним аргументом є застосування світлодіодного освітлення. Більше не стоїть питання про доцільність використання такого світла. Питання стоїть про те, хто раніше скористається його перевагами і отримає більшу частку надприбутки. Це згідно з вченням Карла Маркса (якщо його ще не відмінили).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner